Sen ey KASIM...
Adına yazılar yazdığım nadide ayım.
Hayata başlangıcımın nişanesi olarak,Çocukluğumdaki karlı günlerin muştusu olarak,Sevdiklerimin doğuşuna tanık olarak,Nikahıma şahit kalarak...Sevincim oldun nice yıllar...
Ve yine sen ey KASIM...Artık göremediğim karlarınla,
Ben mevsimlerden en çok Hazan'ı, aylardan Kasım'ı sevdim.
Bunca sevinç bir hüznü nasıl ağırlar artık bilmem.
İçinde sevinçlerimi gölgede bırakacak, boğazımda düğümlenmiş bir hüzün yer alsa da.
Senin bende yerin bir başka.
Yıllar evvel yazdığım bir not düşüyor hatr'ıma;
"Hazan'dan söyle bana...
Sevinçlerime ve dahi hüznüme ortak ettim seni ey KASIM.Yüzümde tebessüm, gözümde nemli bir bulut, içimde gözyaşıyla karşılamak varmış seni artık.Bir başka Kasım var artık önümde.
Bir kere daha sevinçlerimi ve dahi -yılı yeni dolacak- hüznümü anımsatmak için hoş geldin ömrüme..
Hoş geldin ey KASIM...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder